9 November 2011

pleaze paham saya kawan !!

salam !!
ari nim n0k cerita sikit nim .. huhu :( sediy !!

saya ade seorang kawan nim .. name die miss shh . ye dulu saya sayang jugop la dia tapi skarang yang saya pelik nya dia mcm tak suka saya .. saya d0k tau ape yang saya telah buat kat die .. saya cuba tak nak buat dia sakit ati .. tp nak buat camne kan , manusia tiada yang sempurna . saya cuba baik nan die tapi dia buat bodoh je .. sedih ?? mesti aa terase .. yes !! i know yang miss shh tu dah ade BFF . tp tak salah kan kalu saya nak baik nan die .. contoh mcm tadi , die mcm tak nak lyn je saya .. kalu layan pom layan gitu- gitu je .. kalu tak nak lyn saya ckp lha sayam .. jangan laa buat saya macam nim .. PLEAZA !! PAHAM !!

No comments: