17 December 2011

lagu baru sixth sense :)


sixth sense ?? hehe .. ari ni saya nk citer skit sal lgu bru sixth sense .. sixth sense lve u !! haha .. plik lha saya ni kan . mle-mle saya tak tau gk sal lgu bru sixth sense ni . tp slepas dengor dalam radio era .fm . best gileer lagu nim .. lagu nim die bergabung dengan kumpulan saujana .. sbb tu kot sy ske .. tp kalu x bergabung dgn kumpulan saujana pom saya ske gk .. lagu ni die lain dri lagu sixth sense sbelum nim .. hot habisss !! haha .. ade ade je lha .. mungkin ade yg pernah dengar dan ade jugak yg blom kan .. hehe .. lve sixth sense ..*tutup mke .. mluu ..
tp sbelum saya bagi lirik lgu nim KLIK SINI , PICIT SINI dan TONYOH SINI
oke ?? dah klik , tonyoh dan picit ? hehe .. tolong skit jee .. jgn lha mrh .. hehe
oke ambik lirik lagu nim


Mencinta Mu terangkan jiwaku
Merindu Mu hatiku selalu
Hanya diri Mu satu cintaku
Tak akan mampu ku jauh dari Mu
Satu nafas ku harap Kau ada
Hanya pada Mu Tuhan ku rayu

Chorus
Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku

Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi
Jangan pernah kau menjauh


Ulang Chorus 2x







No comments: